شکم صورت متورم و پف کرده از کلیه بیماران مبتلا به بیماری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

وقتی کلیه ها قادر به دفع مایع اضافی، سدیم، و برخی محصولات دیگر زباله است که به طور معمول در بدن تجمع می یابد. سپس شکم و ورم تورم صورت به راحتی می تواند رخ دهد. اگر این اتفاق می افتد، بیماران باید برخی از اقدامات لازم را.

آیا احتباس تنها دلیل شکم متورم و صورت ورم کرده؟

البته که نه. علاوه بر تجمع احتباس مایعات، پروتئین نشت به داخل ادرار، و در نتیجه فشار اسمزی پلاسما کم است. سپس مایع اضافی سپرده در بدن است. هنگامی که آن را در شکم و صورت تجمع می یابد، شکم متورم و صورت متورم خواهد شد.

چگونه برای درمان شکم متورم و تورم صورت؟

برای جلوگیری از تورم بدتر، بیماران باید مصرف مایعات سخت نظارت. علاوه بر آب، سوپ، سبزیجات، میوه، نوشابه، همچنین باید به عنوان یک منبع از مایع در نظر گرفته شود. برای افزایش فشار اسمزی پلاسما، بیماران کلیوی باید پروتئین با کیفیت بالا تر مانند تخم مرغ و ماهی بخورند.

اگر بیماران می خواهید به اوایل کنترل علائم خود، آنها باید برخی از داروها مانند دیورتیک، که می تواند افزایش تولید ادرار را به انجام بیشتر مایع کمک کنند. در نهایت، بیماران ممکن است شکم خود را پیدا و تورم صورت به تدریج کاهش یافته است.

روش های فوق می تواند کمک به از بین بردن شکم متورم و صورت ورم کرده، تا حدی، اما قادر به ترمیم سلول های کلیه با مشکلات و غلبه بر این مشکل از ریشه نیست. به نظر از این، این بیماران کلیوی بهتر به حال شرایط برخی از درمان های دیگر است که می تواند کمک به افزایش جریان خون به کلیه ها، بهبود خود شفا از سلول های کلیوی آسیب دیده و بازسازی سیستم فیلترینگ از کلیه ها. در حالی که کلیه می تواند کار خود را به طور معمول انجام دهید، بیماران لازم نیست که در مورد احتباس مایعات و از دست دادن پروتئین بیشتر نگران باشید. به عنوان یک نتیجه، شکم متورم و صورت متورم موثر کاهش شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش، شما می توانید به enfermedad-renal@hotmail.com ایمیل.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1879.html





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیوی مزمن، درمان بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: